Reklamačný poriadok
Reklamácia pri preprave
Napriek tomu,že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom,aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave,môže sa stať,že k takému poškodeniu obalu alebo aj samotnému tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie na obale, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru.Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode.
Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného emailu na lhnabytok@gmail.com, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru,oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom emailu na lhnabytok@gmail.com
Tovar pošlite do 48 hodín v originálnom balení na našu adresu:
Lubomír Hošták LH PARTNERS
Košecké Podhradie 177
01831
Reklamácia v záručnej dobe
Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada,na ktorú sa vzťahuje záruka, oznámte nám túto skutočnosť emailom a reklamovaný tovar nám dodajte na našu prevádzku: Košecké Podhradie 177, alebo do našej predajne Námestie Slobody 5 Nové Mesto n/Váhom.
Tovar zasielajte čistý! Nezabudnite na všetky potrebné doklady,ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie.